Wyniki konkursu na nowy przedmiot w szkole

Czwartek, 2 listopada 2017

 

Oto laureaci konkursu na nowy przedmiot w szkole. 

Agnieszka Tyc i Kasieńka córeńka, Krzysztof Chrześcijanek, Magdalena Pietruszewska, Anna Wasyliszyn, Małgorzata Stepaniuk, Katarzyna Przedlacka- Pietrzak, Aniela Muszalska, Ada Trzpil, Joanna Smolarek, Joanna, Alicja, Kornelia i Liliana Schubert. 

 

1. Garażówka, czyli ekonomia dla dzieciaka. Na lekcji dzieci uczyłyby się w praktyce, jak można pozbyć się niepotrzebnych rzeczy, starych zabawek, książek, z których wyrośli. Jak można zebrać pieniądze na kupienie wymarzonych klocków, czy wyjazd wakacyjny; Agnieszka Tyc i Kasieńka córeńka

 

2. CyrKuracja - żonglerka, chodzenie po linie,balansowanie talerzami i inne umiejętności sztukmistrzowskie, które wpływają na rozwijanie koordynacji ruchowej, która ma ogromny wpływ na samoocenę, kondycję, radość, a także rozwija obie półkule mózgu. Świetna zabawa i wymierna korzyść dla dzieciaków - Kuracja Cyrkiem!; Krzysztof Chrześcijanek

 

3. W poszukiwaniu mocy – lekcje/warsztaty skoncentrowane na odnajdowaniu i rozwijaniu mocnych stron, indywidualnego potencjału; Magdalena Pietruszewska

 

4. Metafizyczne wygibasy - zajęcia nauki magicznych zaklęć, które bardzo przydałyby się w codziennym życiu. Znikanie, zwiększanie, zmniejszanie, przenoszenie przedmiotów: to przecież fantastyczna sprawa, a że dzieci często zapominają czegoś zabrać to moc przenoszenia przedmiotów byłaby nieodzownym elementem w ich życiu. Wyobraźcie sobie, ile czasu moglibyśmy zaoszczędzić dzięki takim magicznym umiejętnościom; Anna Wasyliszyn

 

5. ZDJĘCIE TYLKO Z UŚMIECHEM PRZEJDZIE – w dobie sefie, czyli dzióbków warto uczyć dzieci, że najpiękniejszy na twarzy jest uśmiech, który jest lepszy do zdjęcia niż cokolwiek innego. Zajęcia byłyby głównie fotograficzne, robiono by multum zdjęć dla ludzi z szerokim, szczerym uśmiechem i na koniec semestru/roku powstawałby album wszystkich uśmiechniętych fotografii; Małgorzata Stepaniuk

 

6. Czasopodróżnicologia – zajęcia dla młodzieży, której zadaniem byłoby odtworzenie realiów danej epoki; Katarzyna Przedlacka- Pietrzak

 

7. POMOC(NIK) – zajęcia praktyczne, jak poradzić sobie w trudnej sytuacji – do kogo zadzwonić, pod jaki numer, jak się zachować, co powiedzieć operatrowi na pogotowiu; nauka podstaw udzielania pierwszej pomocy; Aniela Muszalska

 

8. Luz blues, czyli jeden dzień, w którym dzieci robią to, na co mają ochotę w ramach kilku kącików np. plastycznego, konstruktorskiego; Ada Trzpil

 

9. Fochbu, czyli jak pozbyć się focha – podczas tych zajęć uczono by się, jak najszybciej doprowadzić do eksplozji focha, by wybuchł, a osobnik z fochem szybko uspokoił się; Joanna Smolarek

 

10. CZYTANIOMANIA,  czyli lekcja o książkach. Poznawanie rozmaitych gatunków, czytanie fragmentów różnorakich utworów – dobrych i słabych, oraz dzielenie się wrażeniami z lektury; Joanna, Alicja, Kornelia i Liliana Schubert

« wróć na stronę listy informacji o wydarzeniach

Dodaj komentarz





Najnowszy numer


ZAMÓW NEWSLETTER


Reklama

  • ryms w empikach
  • zbuntowany elektron
  • ksiazka za dyche
  • maly atlas ptakow
  • Gwarancja kultury dla Marty Lipczyńskiej
  • Przed twoimi urodzinami
  • Arctic
  • IBBY Ryms upowszechnianie czytelnictwa
  • liczby i kolory
  • Ryms na Facebook
  • OKO