Kategorie

Audiobooki

Komiksy

Książki dla dzieci (0-3 lata)

Książki dla dzieci (10-12 lat)

Książki dla dzieci (3-5 lat)

Książki dla dzieci (4-6 lat)

Książki dla dzieci (7-10 lat)

Książki dla każdego

Książki dla młodzieży

Książki dla rodziców

Nowości

Obce strony

Patronat Rymsa

Studencki HYDE PARK

Z archiwum słonia

Zapowiedzi

 

Lista pozycji

Ostatnio komentowane

Pokaż więcej

Gotuj zdrowo dla dzieci

Autorzy: , dodano Czwartek, 28 kwietnia 2016 | kategoria: Nowości, Książki dla rodziców

"Gotuj zdrowo dla dzieci"
Daria Ładocha
Wydawnictwo Egmont, 2016

« wróć na stronę listy informacji o książkach

Informacja wydawcy:

Każda mama nieustannie zadaje sobie pytania: czy dieta mojego dziecka jest dobrze zbilansowana, czy dostarcza mu niezbędnych witamin i minerałów, co robić kiedy dziecko nie chce jeść i jak gotować, kiedy dziecko jest chore? Najnowsza książka Egmontu „Gotuj zdrowo dla dzieci” odpowiada na te pytania.

Autorką książki jest Daria Ładocha, miłośniczka zdrowego żywienia, mama dwójki dzieci - Gdy pisałam książkę "Gotuj zdrowo dla dzieci" miałam jedną, piękną myśl: połączyć w daniach pierwiastek zdrowia z potęgą i magią dzieciństwa. W książce połączyłam zdrowe przepisy na bazie kaszy, warzyw, ryb i owoców z przysmakami mojej młodości, takimi jak budyń, lody czy ciasto cynamonowe, które można samem wykonać w domu – wspomina Daria.

Obok 60 znakomitych autorskich przepisów Darii Ładochy, w książce znalazło się 25 zwycięskich przepisów, zgłoszonych do ogólnopolskiej akcji edukacyjnej "Gotuj zdrowo z Rybką MiniMini oraz liczne porady kulinarne i żywieniowe. Książka „Gotuj zdrowo dla dzieci” jest zwieńczeniem ogólnopolskiej akcji edukacyjnej "Gotuj zdrowo z Rybką MiniMini", zorganizowanej przez stację MiniMini+ oraz Instytut Żywności i Żywienia, której celem jest poszerzenie wiedzy rodziców na temat prawidłowego żywienia dzieci w wieku przedszkolnym. Kod QR przy przepisach konkursowych, po zeskanowaniu smartfonem, przenosi na stronę internetową ze zwycięskim przepisem i zdjęciami.

- Wspólne "kucharzenie" to idealna forma spędzenia czasu z dziećmi. Buduje relacje i otwiera je na nowe smaki. A z doświadczenia wiem, że maluchy, które są otwarte na nowe dania mają również niezwykły apetyt na życie. "Gotuj zdrowo dla dzieci" to książka z przepisami, które wykonuje się szybko – mówi Daria.

Każdy przepis poprzedzony jest krótkim wstępem autorki oraz wzbogacony piktogramami z szacowanym czasem wykonania potrawy, informacją o zawartości glutenu, jajek, nabiału, czy też ich braku.

Na końcu książki znajduje się poradnik z cennymi wskazówkami dotyczącymi diety dzieci z obniżoną odpornością i sposobami na ugotowanie poszczególnych produktów.

Książka została podzielona na pięć rozdziałów: śniadanko, coś na ząb, obiadek, podwieczorek, kolacja – zawiera więc bogaty jadłospis na cały dzień.

Polecamy!

O autorce:

Daria Ładocha, czyli Mamałyga – miłośniczka zdrowego żywienia, mama dwójki dzieci, trener kulinarny z zakresu kuchni tajskiej, ekspert z dziedziny żywienia dzieci i zdrowej kuchni dla dorosłych. Swoją filozofię życia oraz przepisy kulinarne przechowuje na blogu dla swoich córek, które kiedyś być może będą chciały skorzystać z jej kulinarnej biblioteki.

Żyje według zasady: „jesteś tym, co jesz”. Urodzona globtroterka poszukująca na przeróżnych szerokościach geograficznych inspiracji kulinarnych, profesjonalnej wiedzy oraz ulotnych chwil, które z absolutną skutecznością wypełniają jej bagaż doświadczeń o kolejne przygody. Współtwórczyni agencji reklamowej 4DB oraz marki Bita Sweet, która dba o nietuzinkowe wypieki i ekologiczny catering na prywatnych przyjęciach. Zdrowa kuchnia to jej misja, tajska kuchnia to jej pasja.

Opinia eksperta:

Książka Gotuj zdrowo dla dzieci to zbiór łatwych w przygotowaniu przepisów na smaczne i zdrowe dania dla najmłodszych. Czego więcej potrzeba zapracowanym i dbającym o zdrowie swoich dzieci rodzicom? Potrawy Darii Ładochy oraz zwycięskie przepisy skomponowane w całodzienne zbilansowane menu dostarczają pełnowartościowego białka, błonnika, żelaza, wapnia, magnezu oraz zdrowych tłuszczy roślinnych. Potrawy są apetyczne i aromatyczne, co zachęca dziecko do jedzenia przede wszystkim większej ilości warzyw. Podwieczorki i zdrowe słodycze z pewnością ucieszą dzieci, pobudzą ich wyobraźnię i zachęcą do wspólnego przygotowywania posiłków.

Hanna Stolińska-Fiedorowicz, Instytut Żywności i Żywienia

link

Dodaj komentarz





Najnowszy numer


ZAMÓW NEWSLETTER


Reklama

  • Kajtek
  • zoo litery
  • IBBY Ryms upowszechnianie czytelnictwa
  • z duchem do teatru
  • trzy mam ksiazki
  • Gwarancja kultury dla Marty Lipczyńskiej
  • co sie dzieje
  • Przed twoimi urodzinami
  • ryms w empikach
  • zbuntowany elektron
  • znajdz nas
  • OKO
  • Ryms na Facebook
  • ksiazka za dyche